čtvrtek 31. prosince 2015

Knižní výzva 2016




Každý rok si dávám novoroční předsevzetí, ale nikdy se mi nepovedlo žádne dotáhnout až do konce. Avšak na blogu od Ells (ZDE) jsem narazila na Knižní výzvu, která mě opravdu zaujala.
Cílem je vybrat si určitý počet knih, který mám v plánu za tento rok přečíst, zároveň si budu psát seznam knih, které jsem přečetla a také stránky, kolik kniha obsahovala.

Mým cílem na rok 2016 bude tedy přečíst 4 knihy měsíčně, což dělá 48 knih za rok, ale já si to zaokrouhlím a pokusím se za rok přečíst 50 knih. Doufám, že to zvládnu a průběžně Vás budu informovat, jak jsem v této výzvě obstála:)

LEDEN

Kolikátá knihaKdy přečtenoNázev knihyPočet stran
1. kniha- Papírová města-
2. kniha- - -
3. kniha- - -
4. kniha- - -


Tak co, přidá se někdo do této výzvy se mnou?
Vaše Pinki Claire.

1 komentář:

  1. Také jsem se od ledna pustila do jedné knižní výzvy :) Je to sice trošku něco jiného, ale také bych na konci roku měla mít přečteno až 50 knih :) Pokud by ses chtěla mrknout, můžeš navštívit tu moji zde:
    http://veronique-beauty.blogspot.cz/2016/01/knizni-vyzva_2.html

    OdpovědětVymazat